last for tonight.

har precis badat klart och behandlat mina naglar. riktigt skönt! köpte något slagt olja för naglarna idag som gör att dom växer snabbare och håller mycket bättre, får se om det funkar :) ska fixa på mammas naglar snart också. tänkte att ni kunde få en liten vecko planering av veckan som är kvar nu.



Så ser planerna ut just nu iallafall. det kan bli mycket ändringar men även mycket som kommer hända. just nu känner jag mig verkligen skit trött och orkar ingenting. känns som att jag kommer svimma av nästan, allt bara snurrar. Lika bra att jag går och tar lite tabletter och lägger mig. ska smsa med min anka och titta på film. Hoppas mina vänner har haft en bra dag. ni andra också såklart.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ankan

(Gilla)

2009-12-01 @ 23:16:23
Postat av: R e b e c c a

Hoppas du får en fin fredag :)

2009-12-04 @ 13:19:51
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0