med vänner.

hej allihopa.
igår kom sikkan och hennes pappa och hämtade mig här hemma. sen åkte vi hem dit. Vi kollade på dansbandskampen och hade skit kul :) jag färgaed och klippte sikkans hår, blev skit bra faktist :) men ska hjälpa henne att lägga i en till blondering innan nyår tror jag :) kotten och sigge kom också och efter ett tag drog vi ut. var inte så himla mycket folk ute, men vi hade trevligt. Vid kanske halv 12 tiden drog jag och sikkan in för hon frös och jag var hungrig eftersom jag inte käkat kvällsmat. så när vi kom in käkade vi massa mackor och drack oboy. Efter det bjöd pappa lingman på grogg och vi livade hela kvällen :D sen drack han och jag iris coffé eller vad det heter, men gott var det! Sikkan färgade även håret på sin käre far och det blev bra, det gråa håret försvann ;) haha. Vi gick och la oss vi kanske 2 tiden. sen låg sikkan och jag och snacka ett tag, sen slocknade vi båda.


idag har vi varit med kotten och sigge. vi har käkat Pizza och lite så. sen hyrde vi film och gick hem till kotten och sigge och kollade. Mamma kom och hämtade mig vid 5 tiden:)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0