my day.

hej allihopa.
dagen har varit bra. vi hade jätte mysigt på praktiken. världens julstök och men det gick bra iallafall :) idag har jag gjort lite planteringar och sånt. det är mycket nu inför jul som ska göras. här även varubehandlat och lite så. slutade vid 14.00 då mamma kom och hämtade mig. hon var in och pratade lite med alla tjejer ett tag :) sedan åkte vi vidare till skolan och hade utvecklingssamtal. Fick veta att jag ligger bra till faktist. ligger på VG-MVG i svenska,  beroende lite på hur jag gör det sista nu. så får la se. Kommer även få ett IG i matte, men det är bara för att jag inte är klar med kursen, sen får vi se vad jag får för betyg. det beror ju på vad jag får på mationella.

Efter det var mamma och jag till Ikea. Jag köpte nya knoppar till min nya byrå och lite ljus. Efter det blev det gränby. Där julshoppade vi lite och jag köpte min nyårs klänning! :D ni kommer inte få se hur den ser ut förns på nyår. det är bara Carro som vet hur den ser ut ;)


min byrå som jag målat och fixat med :)


blockljus och fat som jag köpte idag på Ikea. Sen fixade jag till dom lite finare själv :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0