Snart åker jag och lämnar er!

Nu är det inte långt kvar tills jag åker till London. ska bli så himla skönt och kul att komma iväg! kommer vara borta i en och en halv vecka. den tiden kommer bestå av praktik och massvis med shopping. pengar håller på att sparas och önskas redan nu. Någon som vill bidra lite kanske? :) haha. Kommer sakna några människor här hemma. men inte alltför många. ska bli skönt att komma ifrån en del personer också. typ som nästan alla svin i _________. Satt och räknade lite precis, och det är exakt 32 dagar kvar tills jag åker, JIPPI!  kommer ni sakna mig? jag ska försöka blogga lite när jag är där iallafall. Satt och pratade med maria idag som sagt, och hon varnade mig för att inte ta med mig mycket bagage alls. typ kläder för 3 dagar bara. för sen kan man köpa resten där. Shopping kommer det verkligen bli. ååh vad jag längtar! Ska bli så spännande att få jobba i en florist butik där. verkligen en punkt i livet man aldrig glömmer. jag längtar verkligen hur mycket som hellst.


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

åh va härligt med london :) skulle mer än gärna också vilja åka dit ;D hoppas du får det jättebra där :)

2009-12-10 @ 07:40:23
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: caroline

fick jag så skulle jag åka med;)

2009-12-10 @ 14:19:35
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0