söndag 6/12

åter igen har en hel vecka gått. och jag klarade mig igenom den.. idag har jag gjort en del saker. var först i valsätra och kollade på lillebrors match. tyvärr förlorade dom den. farfar kom även och kollade! Efter det åkte vi upp till mormor. Mormor hade kokat massa gröt och bakat :) Sov nån timme också, är helt slut i kroppen. Fick i mig lite mat iallafall och någon bulle. Efter vi varit hos mormor så åktevi upp till farmor där farfar var. Farmor kommer flytta till ett nytt hem nu i veckan så det var inte så värst mycket saker där. Hoppas hon kommer få det bra där. och det är skönt för farfar för det är nästan precis där dom bor, tar typ 3min att gå. Så farmor kan nog komma hem oftare :)

Senare kommer Daniel hit och hälsar på :) vi ska nog kolla klart på den gamla Twilight eftersom han inte sett hela. sen ska vi gå på bio och kolla på den nya, ser verkligen fram emot de :) kanske blir redan i veckan som kommer nu.


Idag är det bara 18 dagar kvar till Julafton
och det har inte kommit någon snö än. vart är den någonstans? vill ha snö nu på engång. jag verkligen hatar det här trista vädret.. Har inte köpt nå mer julklappar än. kanske gör det imorgon :) måste snacka ihop mig lite med mina kära syskon också.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0