tillbaka lite snabbt

hej allihopa.
har haft en liten blogg paus. har inte orkat eller haft tid att sitta vid datorn. har haft ganska mycket att göra + att jag har varit lite rkasslig då och då. har även fullt shåå att prata med min anka och muntra upp honom! :) men jag har iallafall hållt på med lika olika saker , som att:

- praktiserat
- jobbat
- pluggat
- sovit
- varit sjuk



det är fullt ös medvetslös i butiken. julpyntningen är i full fart och det är mycket kunder hela tiden. vi har jätte kul allihopa tillsammans och jag verkligen STORMTRIVS där. hoppas på att jag kommer få komma tillbaka dit sen i vår när det är praktik som gäller igen. efter london :) kanske vågar hoppas på jobb där också? idag har jag lyckats ramla i trappan också. haha. och efter ett tag så ramlade therese också :P Hon och jag har sammarbetat hela dagen, verkligen en toppen tjej! Vi har skyltat om hela stora skyltfönstret idag och det gick kanon bra! förrutom att hon råkade tömma ut massa vatten på mig. haha men vad tusan gör det då, kul hade vi :) ja kommer lägga in bilder imorgon typ hade jag tänk, hinner inte ikväll.


Kvällens planer: ska göra mig klar. torka håret, sminka mig, klä på mig. sedan åka vidare in till stan och möta upp Johannes! :D sen åker vi hemmåt till mig och kanske är här en stund. efter det bär det av mot björklinge då vi ska vara med kotten och sikkan. kommer bli en helt lovely pretty kväll!


måste säga att jag verkligen saknar min Gabbi otroligt mycket. gör ont av all denna jäkla saknad! :(<3


men nu ska jag fixa iordning mig. kameran åker med ikväll. det blir fullt ös medvetslös med mina babes :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0