Tisdag 8/12

Hej allihopa :)

dagen har varit bra. jag hade sovmorgon och började vid 11.30 och hade då bara en lektion, och det var bild. Vi skulle göra självporträtt typ. men alla målade av läraren. det var lite komplecerat men gick helt okej :)  efter vi slutat vid 13.30 så satt jag och ellentin kvar i skolan till ungefär 14.00 tiden. Sedan åkte jag ner på stan och mötte upp Line för att hämta nycklar jag skulle ha till jobbet. sen har jag jobbat mellan 15.00-17.30 :)  gick super bra idag.

Kvällens planer: Plugga matte inför nationella imorgon


På stan köpte jag ett par jätte fina leggings. Kommer lägga in på dom imorgon :) Imorgon blir det mer shopping!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0