Underbar sista dag.

Min dag har varit jätte bra. Det var jag, Veronica och Mariell som jobbade. Theres var tyvörr sjuk och Lina var ledig ;/ men vi har haft fullt upp hela dagen. Alla vi kunde inte ta lunch förns vid 14.00 tiden. vi gick ned och åt då tillsammans för det var så pass lugnt i butiken. har gjort en hel del saker idag;

- 23 beställda dekorationer
- 2 likadana buketter (beställning)
- 2 likadana buketter igen (beställning)
- kransar
- hjälpt massor av kunder och lärt mig kassan helt.
- gjort mysigt i butiken.
- gjort iordning amaryllisar till snittkylen.


Känns tråkigt att det var sista praktik dagen idag, men det kommer bli skönt med lite lov. Kommer nog absolut komma tillbaka dit igen i vår när vi har praktik, och jag var hjärtligt välkommen dit :) kommer sakna tjejerna över jul. men kommer nog åka in dit och handla något nån dag efter jul.

Tjejerna fick ju som sagt en julklapp av skolan/mig, och det var 3 chokladaskar som vi band ihop och fixa en rosett.


snart ska vi ha lite paket inslagning här hemma :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0