what should i do?

orkar faktist bara inte. känner mig jätte nere nu för tiden. inga av dom man räknat med som hör av sig och bryr sig eller något, det känns rätt pissigt. vet inte vad jag ska ta mig till ibland. ibland känns det som att ni inte bryr er och ibland som att ni bara utnyttjar mig. vad håller ni på med egentligen? vad håller jag på med? jag trodde vi var vänner lixom. men ni är bara griniga hela tiden. jag orkar inte det. när en vän mår dåligt ska man finnas där och stötta den. Men det gör verkligen inte ni.. blir så less på exakt allt. inte konstigt att jag här ät problem och massa..


ändrade planer inför nyår. ska inte till kotten på fest, blir nog en annan fest med trevligt folk :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0