den enda tisdagen i veckan

Praktik som vanligt och jag har fortfarande hur kul som hellst och trivs verkligen . 
får göra så himla mycket , mer än vad jag trodde att jag skulle få göra . trodde att jag bara skulle få
städa typ hela tiden , men icke sa nicke , jag städar typ nästan aldrig , bara när jag behöver .
 jag får göra alla möjliga roliga saker som ; stå i kassan , göra arrangemang , prismärka saker , hjälper kunderna att binda ihop buketter , skyltar och massa annat . Går inte en dag som jag har tråkigt .
 vist de kanske inte alltid är så mycket folk eller de kanske inte händer något , men tjejerna piggar alltid
upp än och man blir så himla glad ! har aldrig mått dåligt eller något alls där , trivs hur bra som hellst .
Ångrar inte en sekund att jag sökte dit . hoppas på jobb där sen kanske ? vi får se .
Och förresten ska jag kanske får vara där och jobba på alla hjärtans dag , hoppas !
kommer nog bli jätte kul , de är ju hur mycket kunder som hellst där då , köer ut i éntren lixom !
den som lever får se vad som händer ;)

Köpte även en bukett tulpaner till min kära mamma idag , älskar henne otroligt mycket !
En mamma som ställer upp i vått och torrt , en mamma som alltid finns där
en sån mamma som alla önskar sig , hon som märker när man är ledsen och kommer
och tröstar än . Den bästa mamman man kan ha . Mamma jag älskar dig ! <3


Sov ju hos robin igår , och guuud vad trött jag var !! låg och sov hela kvällen.
vaknade till lite då och då , men somnade lika fort igen .
Och imorse när jag vaknade var jag fr omväxlings skull pigg ! :O
blev helt paff kan jag lova , har inte varit så pigg på länge .
och som vanligt var de jobbigt att säga hejdå till älskling och gå skilda vägar ... suck suck suck*
Men han kommer hit och sover hos mig imorgon och jag håller tummarna för dig ;)

Imorgon bär de av mot stockholm med flickorna och maria , vet inte riktigt vad vi ska göra där än :O
men de kommer nog bli en hej dundrande dag ! :) kommer ha kameran med mig så de blir nog en del
bilder imorgon , lovar att lägga ut en del här så ni får se vad jag upplevt ;)


Glöm inte att ta dagen med ett leende !
Gå inte och deppa och var ledsen , missa inte de som händer i världen
för du vet aldrig om du får chansen att uppleva de igen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0