en stor längtan

sitter och tänker på sommaren nu . de är lite konstigt , när de är sommar så sitter man och längtar efter vintern
men sen när de väl är vinter längtar mantill sommaren , varför är de så ?
vill verkligen att snön ska smäla bort nu , så de kan bli vår snart ! vill ha sol , massa med sol
längtar verkligen till thailand , har ju aldrig varit där . har bara varit utomlands 1 gång och de var
på gran canaria med julia och hennes familj för kanske 2-3 år sen . så jag vill verkligen åka till thailand
de kommer bli hur underbart som hellst , eftersom jag ska åka med älsklingen och hans familj :)
vem vill lixom inte åka till thailand ? tror nästan alla vill åka dit
ska verkligen shoppa loss mycket mycket ;) sparar pengar så mycket jag kan hela tiden , varje gång
jag får lite pengar lägger jag undan de . så de kommer nog bli lite jag får med mig iväg :)
satt och kollade på kusin sofias facebook och hittade lite härliga bilder från thailand !

         

Sommaren är efterlängtad !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0