go kväll då

dagen har varit bra , men gud vad trött jag är nu efter !
började ju emd som sagt att jag skulle gå till bussen imorse , men hade tur och fick skjuts av mamma för hon skulle ändå in till stan . efter de stod jag och väntade på bussen i ca 10 min . och när den kom så var de ju de som jag absolut inte orkar , en hel förskoleklass på bussen ! så ja , den var proppad med unga typ , och dom lät , och jag var trött och hade tänkt sova , eftersom jag hade så himla ont i magen också . men fick sätta mig och lyssna på musik . när jag kom in till stan så gick jag vidare till 10:an som går till gränby centrum . sen på morgonen fick jag färgsortera blommor och ställa ut nya . sen har jag stått i kassan också ( som jag alltid gör ) alla vi springer ju lite fram och tillbaka när de kommer kunder så de är ju ingen direkt betsämd som är där hela tiden . till lunch idag blev de chili con carne med ris , mums :)
efter lunch har jag fyllt på med massa tulpaner och sånt , vilket går åt JÄTTE mycket . men tulpaner är faktist fina blommor . och vi har fått in ett par jätte fina prärieklockor i snittkylen , älskar dom ! dom är vita med en mörklila kant .
man kan inte annat än fastna med blicken på dom . har hittat en jätte fin lyckta hos oss också som jag vill ha . en vit och jätte fin ! vid andra rasten när jag kom upp i lunchrummet fick jag se något , en frukttårta !
tog faktist en jätte liten bit , den bestod typ bara av all frukt xD haha , så de var plus i kanten till mig . och som oftast så hade vi godis där , men vet ni , jag tog inget alls :) duktigt av mig " för de var mina typ favvoriter också , dom där chokladbitarna fyllda med cocos . men va fan , man klarar sig utan ! jag har ätit 4 bananer och 2 mandariner idag istället . hehe , älskar frukt !  sen idag har jag staplat ungefär 400 krukor , dom hade kommit i leverans så jag var även tvungen att först packetera upp dom och även prismärka dom . maria och markus var även och hälsade på idag , mycket trevligt :)

Imorgon är de idrottsdag , och jag och min älskade ellentin ska för ha curling sen bada på fyrishov
myys ! <3 hoppas på att de blir en bra dag . älsklingen har shootfighting och sen bad samtidigt som mig :)

HUR HAR ERAN DAG VARIT ?

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv ; jo exakt. tjejen kommer nog inte må så bra i fortsättningen och kommer få ägna en hel del tid till kanske psykolog och sånt .



oj, vilken idiot? man kan väl lida med någon eller hur :o

2009-02-24 @ 22:25:13
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0