godmorgon alla nissar

oj , haha tror jag sov en aning länge . men jag vaknade första gången vid typ 9 , då kom lillebror in
och fråga något (vilket jag inte minns vad de var) så jag måste ha svarat på de när jag halvsov ^^
sen nu så vaknade jag vid 13.00 tiden , yes , men är de lov så är de , då har man rätt att sova ut
eller aah , lite rätt iallafall , men man ska ju inte sova bort hela dagen .
vad händer idag då ? Jo , jag hade tänkt att åka hemm till lilla rara söta caroline :)
Senare ikväll kommer Robin efter han jobbat , vet exakt inte vilken tid , men de märks

dagens outfit ;
idag hade jag faktist tänkt mig en lite sötare klädsel

Strumpbyxor ; gråa lite tjockare från H&M
tröja ; en svart/vit randig från H&M
klänning ; en jeansklänning från Haléns


Tänkte även ta med mig kameran så de blir uppdatering av bilder senare :)

Hoppas alla kommer ha en underbar dag , och jag vill att ni ska fundera på ett uttryck

"ÄLSKA DEN NI ÄLSKAR , HATA DEN NI HATAR , MEN HATA ALDRIG NÅGON DU ENGÅNG ÄLSKAT"

skriv vad ni tycker om de uttrycket!
för jag vill gärna höra allas åsikter

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0