godmorgon alla underbara

Idga är det den 9 februari , och idag är de beräknat att Jessicas bebis ska komma ! :D
hoppas hoppas hoppas , håller tummarna hela dagen ! (Y) <33

Ska snart äta frukost och ta mig till bussen för att sedan bege mig in till stan och senare vidare till praktiken .
kommer nog bli lagom kallt där idag , och jag som redan har ont i halsen . men men va fan
inga sura miner för de ! -9 grader ute här nu , den riktiga vintern har kommit .

Älsklingen ska tatuera sig mellan 4 - 8 , efter de ska han kommer och sova hos mig
har en känsla av att han kommer vara ganska mörbultat .. usch ,, <33

Kommer skriva mer när jag kommer hem , tar halv 7 bussen hem från stan så är hemma runt halv 8 :)
då skriver jag om allt under dagen och om de har hänt något spännande !
MISSA INTE DE !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0