längtan

kunde inte den här snön ha kommit tidigare ? kunde vi inte ha haft detta väder över jul och nyår ?
nu är jag riktigt trött på dehär vädret , bara snö och blaks och regn hela tiden !
jag längtar verkligen till sommaren . att få glida omkring med moppen i bara linne och shorts
att få ligga och sola i gräset och sova i solen , att f bada i vattnet och få doppa tårna .
jag vill faktist att allt dehär ska förvinna . jag längar verkligen till Thailand så man slipper sånt här !
De kommer bli hur skönt som hellst , få en försmak på sommaren lixom .
Och de kommer bli hur underbart som hellst eftersom jag ska åka med min älskade Robin och hans familj :)
men den svenska sommaren måste ju vara den bästa som finns .
här är lite härliga sommar bilder på mig från sommaren 2008 ;

     

Ikväll ska jag vara med Caroline , och Robin kanske också ska vara med :)
Hoppas på en bra kväll ! och de kommer den nog bli .

Juste , nu är de såhär att caroline kan inte svara på sms eller ta emot sms eller samtal
hennes kontantkort är avstängt , kommer funka igen på måndag .
Så om ni vill få tag på henne kan ni antingen ringa hem till henne eller nå henne från min mobil ! :)


Pussar och Kramar på er alla :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

:D

2009-02-06 @ 19:29:12
Postat av: caroline den bästa :D:D:D

:D:D:D:D

2009-02-06 @ 19:29:43
Postat av: Linnéa

åå vilka härliga sommarbilder :)

2009-02-10 @ 20:01:13
URL: http://linneaxo.blogspot.com/
Postat av: jennytuvesson

yes abselut ! och längtar tills sommaren kommer igen så man kan ta flera ;D

2009-02-10 @ 20:25:07
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hehe, precis ;)

2009-02-10 @ 22:51:25
URL: http://linneaxo.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0