need money

jag vill och behöver köpa lite nya kläder och så faktist , speciellt träningskläder ..
Ska börja träna på friskis och svettis ! :) bra initsiativ av mig tycker jag .
men som sagt , lite pengar till kläder och annat skulle inte sitta helt fel , men speciellt kläder
rensar ju ur min garerob lite då och då , och de minskar med kläder hela tiden .
har faktist en hel del kläder som bara ligger där för att de inte ska se tomt ut xD
men ibland har jag välldigt svårt för att kasta kläder ! tycker jag om plagget
men ändå inte kan ha de så kan jag få för mig att spara de för att de är fint/snyggt
haha jag vet helt sjukt , men så är de :P  men har suttit och bläddrat igenom lite sidor
och fastnade verkligen för en del saker , tänkte lägga ut de på bild :)





enligt mig är sakerna sjuukt snygga :) men alla har ju sin smak ^^


Remembre M
Remembre E
put them together
and remembre ME

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0