saker som inte borde existera




jag tycker de är hemskt ! hur kan man stå och kalla en annan männiksa sånt , en medmänniska .
alla har känslor , alla har ett hjärta , alla har ett liv . man ska inte behövas utsättas för sånt här
mobbing är en vanligt nu för tiden , men vad tänker fol på igentligen ? en fråga till alla :
vad tycker ni om mobbning ?
jag själv tycker mobbning är en hemsk sak , man tar åt sig välldigt mycket av de , även fast saken kanske inte är sann
så tar man åt sig väldigt mycket , de river i hjärtat på en . de kan dra upp gammla sår och minnen
FÅ ETT SLUT PÅ MOBBINGEN !  Jag tycker alla ska ta och tänka , skulle du vilja bli mobbad ?
om inte , sluta upp att mobba andra om du håller på med de . och ännu en fråga :
om man ser någon eller vet att någon blir mobbad , ska man rycka in och stå emot ?
jag tycker de är en självklar het nästan , ingen ska som sagt inte behöva utsättas för sånna här hemskheter.


tänkte börja skriva lite sånt här och ha lite disskutioner , så fortsätt kolla in bloggen flera gånger om dagen

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

även fast dom betalar, så kanske det inte blir bättre för tjejen. Hon kanske mår dåligt i flera år framöver, vad hjälper då lite pengar? sånt här borde inte ens hända!

2009-02-24 @ 15:17:58
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

håller med dig helt ! de kommer sitta kvar i tjejens liv för alltid . de tar hårt på än

2009-02-24 @ 20:57:01
URL: http://misslittlesunshiine.bloff.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0