snön faller

har  haft en riktigt bra helg måste jag säga .
FREDAG
i fredags var jag med caroline på kvällen och även hennes syster jessica ett tag :) vi satt och patade och flummade oss och ja ,, massa andra grejer . de var riktigt trevligt . sen efter ett tag åkte jessica hem till malin och tomas , och då viste inte carro och jag vad vi skulle göra . men efter ett tag bestämde vi oss för att carro först och främst skulle duscha och fräscha till sig :P efter de så drog vi ner till den otroligt kända fritidsgården och kollade in , och ja ,, man kan ju inte mer än skratta nästan . oj oj oj vad de gick undan för vissa att flytta på sig . efter ett tag drog vi ut , och då började nå brudar skrika ? och carro kunde inte hålla käften så hon gormade tillbaka :P sedan drog vi oss upp till Broklyn city ;)  där var ju såklart alla coolboys och coolgirls . sen bar de faktist av hem till malin och tomas i väntan på att älsklingen skulle komma med bilen ! :) väl hos malin och tomas var de trevligt , och varmt :P anna satt och fixade naglarna på jessica johansson m.m . senare efter kanske 30min så drog vi oss upp till röda orm för robin skulle alldeles precis komma , då kom dom där brudarna igen och skriker och verkligen vill bråka , haha men de roliga var att när dom väl frågade vad ci hette så skrek carro :"caroline pettersson" haha då skriker tjejenrna och så "oj förlåt! vi trodde du var någon annan" sedan sprang dom iväg , hmm , vart dom lite rädda kanske ? eller vad tror du carro ? ;)  sen när älskling kom så åkte vi hem till carro och där hade vi mys och snackade :)  senare mot kanske halv 1 tiden åkte jag och älskling hem till mig för att sova .
LÖRDAG
lördagen så vaknade jag och robin vid typ halv 12-12 , då gick vi upp och mös lite med lisa , sötnosen har förresten fått tagit av sig tratten nu :D . efter de duschade vi och fixade lite mat :) men tyvärr åkte han hem vid 2 tiden för han hade saker att göra :( men han skulle komma senare igen . Nåväl , senare mot  kvällen åkte jag hem till carro, för de var dags för Melodifestivalen ! :D carro dukade upp med chips , godis , cider och vi hade myys ! :D efter en stund kom älsklingen och deltog i myset :) lite senare också kom klimpen , och senare ändå kom hampus . Vi hade inte en aning om vad vi skulle göra denna kväll .. men till sist bestämde vi oss för att åka till Vänge på nån fest , men innan de gjorde vi ett stopp i bälinge och hälsade på viktor , wille och marcus :) dom låg och kolla på nån film , tror de var : älskar , älskar inte .  efter de så åkte vi mot vänge , tror vi tog fel väg för detta väglag .. vi åkte förbi ulva och genom börje typ . men men . sen när vi väl kom till vänge hittade vi ju inte , så klimpen ringde jocke lejthoff . men klimpen fattade inte vad han sa , så carro fick prata :P men till sist så kom vi till festen , som var helt jävla värdelös ! bara massa bråk typ . och tvär mycket folk . och vill bara påpeka att vissa är RIKTIGA JÄVLA IDIOTER !...  men efter ungefär 1 timme åkte vi där ifrån , och då åkte vi in till Stan och crousade lite i city . senare bar de ut till Broklyn igen . helt värdelöst där ute som vanligt , så vi åkte hem till caroline . där stannade inte jag och robin så länge , klockan var 2 typ och vi skulle först hem till mig och hämta saker och sen hem till robin och sova . vi var hemma vid kanske 3-halv 4 tiden .
SÖNDAG
älskling och jag vaknade vid kanske ,, 12 tiden ? + att caroline ringde och väckte mig :P denna dag har vi tagit de lugnt , ätit mat och kollat på film och haft jätte mys :) har pratat med carro kanske 5-6 gånger i telefon idag ? xD haha . åkte ner på stan vid 6 tiden och träffade henne :) sen tog jag bussen hem . sen nu ikväll har jag bara gjort exakt inget ansträngande ! så himla skönt. har även kollat på beck som var nu på kvällen , tyckte den var riktigt bra faktist ! :) följer beck varje söndag . Nu ska jag kolla på film , ringa älsklingen och försöka sova :)

Så gott folk , så har min helg sett ut .

och de bara snöar och snöar och snöar . när ska de bli sommar igentligen ?

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Caroline Pettersson

Hahaha, jadu vilken helg :D alltid lika roligt ;) :D

2009-02-09 @ 09:53:08
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

abselut , verkligen en toppen helg ! :)

2009-02-09 @ 19:11:01
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0