tankar i huvudet

de finns tusentals tankar som snurrar varje dag . dom bara snurrar omkring som en svärm fjärilar eller något .
vad ska jag ha på mig ? vad tycker dom om mig ? är de fel på mig ? vad ska jag göra ? är de såhär livet är ?
ja bland annat dom och många många fler ....  vad ska man göra med allt ? allt som händer lixom . de händer
ju så sjukt mycket saker , olyckor och allting. varför händer alla olyckor ? kan inte folk köra eller vad är de ?
tycker man ska tänka hur man kör , man kan inte köra runt som en idiot på vägarna . de är ju farlig för en själv , men man kan framförallt skada andra ! och man borde speciellt tänka sig för nu när de är sånt här väglag !
visst de kan vara kul att svina runt och sladda lite och så , MEN MED MÅTTA FÖR FAN !
och använd säkerhetsbälte folket !     

ibland känner man sig lite "utanför" eller hur man ska uttrycka sig
känns inte alltid som att man är välkommen bland vänner eller folk över huvudtaget
antingen så vill dom inte ha med än , eller så kanske de bara ärså att dom inte kan
men kan man inte säga som de är istället för att ljuga
vissa saker känns faktist här , här i hjärtat . de hugger till och känns i flera timmer
ja till och med kanske flera dagar ...

varför kör man om man inte har traktor/kör-kort?
jag tycker de bara är idiotiskt.. man kan lika bra vänta tills man har åldern
inne och får köra lagligt ...

sitter och lyssnar på låten som är från filmen "Ingen kan älska som vi"
låten heter också så . den filmen är sjukt gammal , men bra .
tycker dom flesta filmerna som är äldre är bra .
den filmen tycker jag ni ska ta och se faktist , en bra och kärleks film !

hela dagen idag har jag varit sjukt trött , har lixom inte orkat göra så mycket
är så otroligt slö , så de har varit skönt att bara sitta hemma ,kolla på tv och mysa och ta de lugnt
men jag måste verkligen komma igång och gymma !
ska beställa träningskläder imorgon tror jag , sen är de bara att köpa gymkort :)
håll tummarna för mig ! och jag SKA börja springa här ute nu har jag bestämt
minst 3 gånger i veckan ! och ska bara äta nyttigt . ska bli en ny person när de gäller hälsa

IMORGON ÄR DE FEST FOLKET ! :D

vet inte vad jag ska skriva mer , men ska nog inte skriva mer nu
de kommer ju ingte vettigt ut så ^^

kanske skriver senare , men annars skriver jag imorgon

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0