tisdag och en seg dag !

dagen har varit hur dryg som hellst . vi har typ inte haft någonting alls att göra .
de ända vi har gjort ät typ att vattnat alla orkiér och massa andra blommor , städat och dammat , och tagit
hand om alla kunder som kom . och idag var de en otrligt seg kund ! stackars ingrid fick hålla på med henne
 i typ exakt 1 timme ! usch vad jag tyckte synd om henne :(  glömde även typ ta lunch och rast idga , så hade lunch
 vid halv 2 och rast vid halv 5 xD hehe . men de var ändå rätt skönt . måste bara säga att tjejerna och jobbar
med är otroligt gulliga och underbara ! idag harjag jobbat med ; Ingrid , Marie , Ida och Frida :)
myys fika idag också o personal rummet , dom bjöd på lite olika gósaker :) sen efter jag hade slutat
kom pappa och hämtade mig på stationen så hade turen och fick skjuts hem :)

Ett tips !
nu när de är så kallt ute och du jobbar med blommor
eller håller på mycket med vatten och så , glömm inte
att smörja in händerna lite då och då noga !
annars blir dom torra ( som mina tyvärr har blivit och de svider )


Älsklingen sov här igår , och de var hur myys som hellst ! :)
hihi men han var lite mörbultat stackar efter att ha tatuerat sig :(
men nu är de inte långt kvar tills den är klar , tror han längtar ganska mycket .


Vad Händer för alla resten av denna vecka ? tell me ! :)


ha de så rba så länge
pussar och kramar

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0