6 januari 2009

jag är jätte dålig på att skriva blogg , har ingen ork till de längre , jag lever de riktiga livet ure i världen
med alla underbara människor , speciellt min älskade robin ! :) vad vore jag utan honom !
är glad att jag har hittat honom , allt blir så mycket lättare när jag är med honom .
när jag har honom vi d min sida känns de som att jag kan klara allt . han får mig att känna mig vacker !
längtar verkligen tills vi åker till Thailand ! :) förhoppningsvis blir de nån gång i mars , guud va skönt !


Och äntligen har jag och julia hittat tillbaka till varandra ! vi var utan varandra länge nu , något år tror jag faktist .
och vad ska man göra utan sin bästa vän lixom ? jag finns alltid här för dig och ställer upp , de ska vara
du och jag och de vet vi ! :)  vi får ta igen den tiden vi har varit ifrån varandra , vi har redan hunnit med mycket .
gårdagen var t.ex skit rolig . haha oj vad vi röjde i bilne , och du inne på max . och de slutade ju med att jag
sprutade läsk över dig och sen jagade du mig över hela max parkeringen , hahahahahhahaha ;D 
får hoppas att fläckarna på kläderna går bort ;)  men lixom , vi har kännt varandra i 11 år , 11års vännskap !!  <3
 jag älskar dig Julia Hanna Kristina Jansson and you know that !


känns tråkigt att vara utan tjejerna i skolan , saknar dom så himla mycket ! ;(
UPG FLORIST 1 , de är vi som äger alla ! om 2 dagar får vi ses igen , och då blir de kram kalas :D:D hihi
saknar min solstråle ellen ju ! ;(  och linda , ida och alla andra tjejer i klassen !
ska bli kul att komma tillbaka , och självklart saknar jag maria !! dagarna i skolan är helt underbara ju
vi har jämt kul , vist de kan vara lite tjaffsigt och gnabbigt , men hallå , vi är tjejer ju !? ;)


ikväll ska jag hem till jullans pappa ! :) får se vad vi hittar på jag och julia
bara ringa om de är någe !


de finns folk till allt , och vist folk kan göra dom mest idiotiska sakerna och bete sig hur illa som
hellst och bara kasta massa skit på folk . men istället för att vara lika jävla fittig tillbaka så håll
sakerna för dig själv , skaka på huvudet och gå där ifrån , skratta för dig själv istället .
visa att du är en bättre person och inte sjunker till samma låga nivå !



jag bloggar när jag kan hinner och vill
puss & kram <3

lite bilder ;

    jag och älskade jullan <3
    Älskar min robin mest av allt , förlovning i tankarna <3
    the gang , otroligt roliga kvällar med er <3
    UPF FLORIST 1 , jag saknar mina tjejer .  ELIT MED FLIT <3

Kommentarer
Postat av: K

Förlovning? Hahaha jag hoppas verkligen att du skämtar. Ni har inte äns varit tillsammans ett år, inte äns ett halvår?

2009-01-07 @ 22:33:05
Postat av: jennytuvesson

har du hört talas om framtids planer ? idiot*

2009-01-08 @ 18:15:39

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0