aj aj aj

var tvungen att vara hemma från skolan idag . jag vill ju inte vara de , jag hatar att vara sjuk ! jag vill faktist gå i skolan för de är ett ställe där jag verkligen trivs . har massa underbara vänner där , som t.ex ; linda , ellen , alexandra , ida , emma , viktor , min älskling , klimpen m.m ! jag trivs för fan där ! längtar inte tillbaka till björkvallsskolan för en enda sekund .  hur som hellst har ju hur jävla ont i halsen som hellst !!! håller fan på att dö :'( kan knappt anadas + att jag känner mig febrig ;( usch usch usch säger jag bara ! .....  

jag kom en sak som jag längtar tillbaka emd i björkvallsskolan , en enda sak , som jag VERKLIGEN saknar , och de är Carro . Shit vad jag saknar den bruden vrekligen . vi har hfat hur kul som hellst tillsammans hon och jag och vi har gått igenom ALLT tillsammans . Jag kommer ihåg första gången som vi började prata med varandra , de var på msn , och sen lite i skolan när jag gick i 7:an och du gick i 6:an , när du skulle ha b-språk på min skola . redan då tyckte jag du var en pigg och glad tjej , de tycker jag fortfarande . vi har så mycket minnen tillsammans ,,, som den gången när första snön kom t.ex , haha vi måste ha varit först ut där , vi bara skrek där inne vid din mamma " DE SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖAR !!!! :D:D:D:D:D" haha sen sprang vi ut i snön och bara lekte och flumade oss , och gjorde snö änglar såklart ^^ de var fna kul , men de blev lite kallt efter en sund ;)  sen kommer jag ihåg alla gången vi har varit med putte . de har varit kul !:) minns du den gången när han kom och hämtade oss i värsting bilen hemma hos din pappa ? chevellen ;) haha. oj vad vi glad stumpan . kommer aldrig glömma alla gånger du har ställlt upp för mig när jag ahr mått dåligt och verkligen inte orkar med skolan , fick JÄMT komma till dig , och de betydde mycket för mig , och de betyder än idag . Jag kunde komma till dig om jag bara ville komma bort från världen ett tag , och de var så himla skönt .   har hittat massa gamla inlägg på bilddagboken som jag skrivit om carro som jag tänkte lägga ut ;

"jag älskar dig gumman , kommer aldrig lämna dig ! du betyder jäte mycket för mig , skulle kunna dö för dig ! vi kommer klara alltning tillsammans , Jag älskar dig Caroline Pettersson <3"

"Du är min , bara min carro , glöm aldrig de . de är du och jag till slutet . ingen kan skilja oss åt längre ! INGEN ! Älskar dig , <3"

"baby , de är du och jag till slutet , de står skrivet i stjärnorna <3"

"Caroline Eva Petterson : Jag älskar dig av hela mitt hjärta gumman , utan dig skulle jag inte klara allt svårt , jag skulle inte klara de lätta heller . Jag kommer aldrig lämna dig och jag hoppas att du aldrig lämnar mig helelr , de är du och jag , de lixom bara är så , de är så de ska vara hjärtat , vi 2 för alltid ! Alla minnen med dig är underbara , och kan tänka mig flera underbara minnen vi ska skaffa tillsammans , Du gör mitt hjärta helt igen gumman ! Jag älskar dig <3"

"När livet kändes som mörkast,
då ingen tycktes förstå,
när jag ej ville leva mer,
bara lämna allting och gå.
Då fanns du där för mig,
sträckte ut en hjälpande hand,
tröstade mig när jag grät,
lät mig gråta ut i din famn.
Jag tror ej att du förstår,
hur mycket du betytt för mig,
jag skulle ej leva idag,
om det inte vore för dig.
Du väckte min själ till liv,
den hade varit död i många år,
du fick mig att skratta igen,
jag hoppas att denna lycka består.
Du gav mig hopp på nytt,
du satte mitt hjärta i brand,
tillsammans ska vi vandra,
genom livet hand i hand. "

"Hej gott folk !
Vill ni veta en sak ? Nu är de såhär att jag känner världens gulligaste och bästa tjej . Hon heter Caroline Eva Pettersson . De är defenitift en kanon brud och henne tänker jag aldrig lämna . Vi har haft helt underbara stunder tillsammans hon och jag , och många är oförglömliga . Mins den gången nu iår när snön kom :) caroline vart helt tokig och klockan var kanske halv 12 på kvällen , men vad gör de då ? hon sprang omkring och skrek och var lika glad för de . Sen såklart drog vi ut och gjorde snö änglar ^^ Asså den här tjejen kan man bara inte leva utan , de är omöjligt ! Hon är så himla underbar . Så Caroline Eva Pettersson , med de här vill jag helt enkelt säga att jag älskar dig mest av allt på hela jorden och klarar mig inte utan dig <3 "

och dedär var bara en del av alla saker jag skrivit , som sagt , den tjejen har betytt mycket för mig länge länge . men som sagt , mycket tillsammans har vi upplevt , och jag saknar tiderna . måste få träffa min carro nån dag .




och herregud vad jag saknar min robin !! :'( vist vi sågs senast igår morse , men de är jobbigt att vara uten den man verkligen älskar , säger bara en sak , ingen är som han , han är den bästa . Älskar min robin mest av allt i hela världen , tänker aldrig lämna dig ! <33




och jag saknar också min jullan pullan , har inte träffat henne på ett tag nu ;/
får se till att göra de verkligen ! är så himla glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen.
11 års vännskap slår inget . har inte en tråkig stund med den bruden
Älskar den tjejen från topp till tå <3




men som sagt , är sjuk så nu ska jag gå och hälla i mig halstabletter och te .
pusspuss *

Kommentarer
Postat av: caroline pettersson

JENNY, du är helt jäklans undebar!:D

jag saknar dig verkligen asa mycket.

2009-01-22 @ 10:19:57
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

naaw , tack nuffan :) jag saknar dig med and you know that . du vet var jag finns om de är något :)

2009-01-22 @ 10:24:39
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0