happy

dagarna bara går och går och går . tiden går så himla snabbt . jag och robin har varit tillsammans i 2 månader och 2 dagar ( fast de känns som längre ) helt underbart ! :)   i fredags firade jag och älskling våran 2 månaders dag med bio och myys ! :) vi var och kollade på TWILIGHT som förresten var hur jäkla bra som hellst ! älskar verkligen den filmen , den är ett MÅSTE att se ! en film jag abselut ska köpa också . sen igår åkte jag hem å eftermiddagen vid 4 tiden då syster kom och hämtade mig . sen senare på kvällen var jag med jullan och patrik , vi åkte till Börje på nån fest . tyckte inte de var så himla kul , men men , fick ju träffa MIN SAKNADE CAROLINE EVA PETTERSSON :D <3333  och sen var de vissa andra som jag inte ens tänker uttrycka mig om , haha :P de ända jag säger är ; SUCK !
älsklingen var på people med Kosha , men han kom och sov hos mig sen :D<3  älskar dig måste jag bara säga . <3
sen idag vaknade vi vid undefär 1-halv 2. och då gick vi upp och åt sen så målade jag min sängram och älskling fick plugga lite :P sen nu sitter vi hemma hos honom . för mig blir de en kväll med film, och för honom blir de plugga .


robin norberg jag älskar dig av hela mitt hjärta
och jag kommer vara din nu och för alltid <3333


Ska på öppet hus i björkvallsskolan har jag lovat Elin nu också ;) hehe , saknar den tösen , en underbar tjej måste jag bara säga ! <3


Till carro ; saknar dig och tack för att du ställde upp för mig , verkligen tack ! vet inte hur jag ska kunna tacka dig igentligen , du hjälpte mig mycket och fanns där när jag behövde någon att prata med . de visade verkligen att du fortfarande bryr dig om mig . De var ju "jenny och carro genom allt" vad hände med de ? vart tog vi vägen ? vi har ju haft de hur bra som hellst tillsammans , du var ju som en lillasyster för mig . vi delade ALLT med varandra , från bra saker till dåliga saker . Du ska veta tat jag finns här , jag finns här med en axel som du kan luta dig mot om du behöver gråta . jag finns här med ett lénde på läpparna och lyssnar om du behöver prata . jag finns här dag som natt . Jag kan inte lova dig att jag inte kommer svika dig , jag kan inte lova att jag alltid kommer vara glad , jag kan inte lova att vi alltid kommer vara vänner , men de jag  kan lova är en evig kärlek , jag kan lova dig mitt hjärta . caroline jag säger inte dehär till många ,, men jag älskar dig <3



orkar inte skriva så mycket mer just nu, men finns på mobilen om de är något .
Pusspuss på alla underbaraste <3
lev livet medans ni har chansen !


 


Kommentarer
Postat av: carolinepettersson

Tack jenny! du är undebar verkligen.

saknar dig med bra mycket! Genom allt föralltid ochså. det har vart mycket för mig, förlåt :/ inte mennigen mitt fel, men vi ska fixa det hära bruden :D jag lovar.

jag älskar dig :)

2009-01-18 @ 22:42:55
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

naaw , tack ! <3

2009-01-18 @ 22:46:18
Postat av: Anonym

Fin blogg du hade gums ! :D

Har du tråkigt nån dag så kan du ju alltid fixa min :)

2009-01-19 @ 19:16:41
Postat av: jeanette

Fin blogg du hade gums ! :D

Har du tråkigt nån dag så kan du ju alltid fixa min :)

2009-01-19 @ 19:17:20
URL: http://metrobloggen.se/jeanetteelisabeth

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0