ännu en kväll

då har jag kommit hem igen. de började med att jag tog moppen hem till kotten, dit även jocke kom en stund efter. vi satt och pratade en stund och sen får vi iväg till din-x för jocka skulle tanka. där var de lite olika folk. jag pratade lite med hampus en stund, trevligt :) - en tanke till dig karoline, kämpa på.  efter de åkte vi ner till badet dit alla andra kom en stund senare. men även sinnan, toni, marcus och joel kom. killarna spelade volleyboll, eller inte alla. joel och toni var sociala med mig ^^ grabbarna spelade i kanske 1 timme!? de kändes som de iallafall, om inte längre. sen kom dom och var sociala med oss. aah de var i stort sätt så som kvällen såg ut ..



två bilder från ikväll blev de. på första bilden har vi jocke, och på den andra bilden har vi toni.

Ännu en kväll i björklinge

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0