är de du eller jag som är pinsam malin?

satt och läste nyss på en tjej som heter malin´s blogg. och då läste jag dehär precis
"Och det slår aldrig fel med folk som Jenny, PINSAM BRUD!"

och jag antar att de är mig hon menar eftersom hon var med lilla XXXXX i helgen, en rolig kille de också förresten ^^ den tjejen tycker jag är pinsam antagligen för att jag är mycket fundersam och arg på lille XXXXX, ni förstår han är en sån som kommer och är jätte gullig på sms, msn och så. och säger att man vill träffas i rättvik. och han har sagt att han gillar mig också, trevligt för honom då :) sen säger han att han inte vet för att vi intre träffats m.m . men sen går han till en annan tjej och ni kan nog gissa vem? men de roliga med att hon kallar mig pinsam är att hon precis strulat med en kille som har tjej, och hon vet de MYCKET väl. de kallar jag lite slampigt eftersom hon är emd andra samtigt. så hmmm,, är de hon eller jag som är pinsam?


tycker de var lite kul bara, de är bra att folk fixar ett gott skratt åt än!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0