bakning

har precis tagit ett varmt skönt bad och samtidigt läst mer ur körkortsboken. de går frammåt med de. körde nere på pappas jobb senast när jag var där och ska köra mer imorgon. De är ju faktist mindre än ett år kvar tills jag får ta körkort nu, haha. de är ju bra att se frammåt iallafall  och ha sina mål. mitt mål är att lyckas ta körkortet så snart som möjligt direkt när jag fyllt 18, tror ni jag kommer att lyckas? jag hoppas på de iallafall.

jag skulle ha tagit moppen och kört till julia, men tyvärr så sunkade vädret ner sig och jag tänker inte ge mig ut i regnet.. nej nej, så de blir en hemma kväll istället och diskutera hund med pappa. han säger att jag inte kan kpa hund så länge vi har katt. och han har antagligen rätt... och sen skrattar han bara när jag säger vad jag vill ha för liten vovvsing. men de roliga är att jag VET att sen när jag har skaffat än kommer han vara en av dom som gullar mest med den , för sån är han ;)

Nu ska jag ta mig ut i köket och bakat något smarrigt.
Tjingeling!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0