barnrumpor

jag är ganska less på en del folk. vissa tror att man kan bete sig hur som hellst, vissa tror att dom kan hålla på hur dom vill, vissa bara driver med personer, och vissa är helt obeskrivliga. hur orkar man tycka synd om sig själv? jag orkar inte de längre, jag lägger alla mina känslor bakom mig, jag bryr mig mer om hur andra mår, vänner och familj går först i alla lägen. jag vill inte att andra ska må dåligt eller något pga mina problem. mina problem är mina problem. Vissa verkar tro att dom är helt perfekta och inte gör fel alls, att de är alla andra som gör fel. men de är det stora felet. inget är perfekt, exakt alla gör fel. så jag blir så less på sånna som tror dom är perfekta...

Denna kväll kommer jag bli hemma. Ska ta de lugnt, kolla på film och somna tidigt. har varit uppe så länge och vaknat tidigt på senaste  tiden och de orkar inte kroppen med längre. Så nu blir de att ta sig i kragen och ta nya tag!

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för att du svara på min hiss eller diss.



Nu har jag en ny hiss eller diss gå gärna in och svara

puss <3

2009-07-01 @ 18:22:11
URL: http://haannaac.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0