ber om ursäkt

jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggade innan jag åkte. men datorn hackade upp sig och stängdes av, och jag hade verkligen jätte brottom iväg för att hämta julia. Vi skulle nämligen till björklinge affärn innan den stängde.. när vi väl va inne på affärn kom sinnan , kotten och jocke och skrämde oss ^^ jag orkar inte berätta allt i detalj för kvällen, men de blev en del moppe åkande, snack och skratt. Och jag skrattade ganska mycket när julia hämtat emil nu senare på kvällen. han var en aning lätt på fötterna må jag säga. haha.. men i stora drag var kvällen lyckad


Imorgon är de fest, för Älskade sinnan fyller år :D



Nu sitter jag här hemmma och ska strax gå och lägga mig, ska ringa johan först bara.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0