eftermiddag typ?

god morgon, eller god eftermiddag.. vet inte vad det är egentligen. men jag vaknade för en stund sen och trodde dagen skulle bli bra.. men nej de började skit på en gång.. jag hatar mobilen och alla jävla sms... la mig i badet en stund men jag mådde lika dåligt där. allt är skit just nu.. vet inte vilka som talar sanning eller vilka som ljuger. vet inte vilka vänner jag har eller något. egentligen orkar jag inte ens bry mig längre.. men iallafall så ska jag börja att vara hemma nu,, skönt de.

Idag fyller mormor år så vi ska åka hem till henne senare <3

Imorgon blir jag ensam hemma . fan vad skönt. ska vara träna och ligga i soffan och kolla på film helt själv. stänga av mobilen och inte svara om de är någon som ringer. ska stänga av mig från världen..

men nu ska jag ut och träna så jag slipper all jävla skit. hoppas att alla får en super bra dag !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0