Gårdagens badmys

Igår var jag ju som sagt och jobbade med att måla staket, hann inte klart men är nästan klar, de blev så himla varmt i solen så kunde inte jobba mer. Men sen när jag kom hem vid halv 3 tiden slängde jag mig in i duschen och åkte och bada med julia och hennes små syskon. här kommer bilder från de :




Senare på kvällen var vi hemma hos mig och kollade på beck. Julia och jag for även till björklinge på kvällen med min moppe, där åkte vi först ner till badet, men de var inte ett dugg kul, så voåkte till Robinas och satt och muppade oss. Julia tjatade hela tiden om att han var hungrig, så hon lyckades få dit hanna med en macka, hahaha. hanna stannade med oss resten av kvällen och vi bvar så himla sugna på max. Så till slut fick vi dit Fille,Granada,johan och Wille. Vi lämnade mopparna hos hanna där dom sedan hämtade upp oss. sen åkte vi ner till badet för grabbarma skulle svalka sig. efter de for vi in till max. och de var ju trång och mysigt . haha . En underbar dag, en underbar kväll!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0