home sweet home

hejsan nu är jag här igen!
karlholm var hur kul som hellst, och träffade lite nytt folk, som var väldigt snälla :) haha och de var kul att höra på alla som gav mig underbara komplemanger :) de tackar jag enormt för , kan behövas ibland . iallfall så åkte vi ner till lindas stuga på lördagen, henner morbror kom och hämtade oss i sin cab . skit fin bil! sen när vi kom ner till stugan träffade jag lindas familj som är hur gulliga som hellst, fick världens välkommen kram av hennes mamma. sen gick vi omrking lite och kollade, sen senare gick vi tillbaka till stugen där vi spelade fia med hutt med hennes pappa och morbror , haha de var lagom kul :D senare när vi gjort oss i ordning så gick vi över till hennes farfars stuga, för han fyllde 60. så där bjöds de på mat och massa med olika folk från släckten. Senare blev de tipsrunda och efter de lite fika :) senare mot kvällen när linda och jag var på toa så hörde vi att hennes morbror sa att de gick en kille på vägen och ropade på linda, vi trodde ju förstår självklart att han drev , men när vi kollade sen var de en kille som heter viktor, som gick i lindas förra klass :) han var jätte trevlig . så vi satt i lindas stuga och drack och små pratade lite . senare mot kvällningen var de dags att dra sig ner mot gudinge dansen som var nere vid hamnen. där var de vädligt mycket folk. träffade även lillis som jag träddade på fredagen när jag var ute med linda. även crisse :) Sen fick jag äntligen träffa makke och jens, och guud vilka gulliga killar säger jag bara :) senare kom några som jag inte ens tänker nämna namn på och hämtade mig och skjutsade hem mig, eftersom jag inte mådde bra . min mage hade varit konstig hela dagen och de var tack vare någon ost jag ätit :/

så nu sitter jag här hemma, skönt att vara hemma .

borta bra men hemma bäst

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0