hur kunde jag begå ett sånt misstag

jag skäms varje gång jag ser dig
jag skäms varje gång jag tänker på dig
jag skäms varje gång jag tänker på oss
 jag skäms över att jag gjorde världens misstag

du betyder inget för mig längre, måste skriva av mig om dehär och klar göra de för mig själv.
Du och jag är inget längre, och de ör jag glad över. faktist så fudnerar jag på vad jag såg hos dig
Älskade jag verkligen dig? för vi hade de inte bra, och jag tror jag var arg mer än lycklig.
och så ska de inte vara i ett förhållande. jag saknar inget av de vi hade. de ända jag saknar är
närhet , men de kan man få va vem som hellst. mitt liv är bättre utan dig. du betyder inget för mig alls.
När jag ser på de vi hade , och de du har nu så skrattar jag totalt, jag dör av skratt. för du missade världens
jävla pang brud ditt äckel ;) men lika bra de , för förr eller senare hade jag gjort slut som jag tänkt så många
gånger innan, men de blebv tyvärr aldrig av. men du ska veta att jag funderade på de , och de vet du
för de hade jag sagt till dig många gånger i vårat förhållande. jag saknade att vara fri.
du låste in mig totalt, fick inte träffa nån, fick inte prata med vem jag ville. du är rent ut sagt ett jävla as
Ni får tycka vad ni vill alla men de är min blogg och jag skriver exakt vad jag vill :)

Jag begick världens misstag , och jag ånhar de verkligen. jag missade ett halv år av att vara fri, jag missade ett halv år av mitt underbara liv

Kommentarer
Postat av: sofieBlom, alla älskar min blogg ! :]

åhlens eller kicks.

2009-07-02 @ 13:24:09
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahaha asså jenny det är bra att du försöker komma på så mycket skit du kan om mig,, så du kan gå vidare,, men seriöst att överdriva så där mycket och skriva de,,, hahah seriöst det är du som är pinsam för alla vet att 80% av det du nyss skrev stämmer inte alls in på hur det var.

2009-07-02 @ 16:33:07
Postat av: Julia

Ojdå det är visst någon som läser din blogg Jenny ;)

2009-07-02 @ 16:36:19
Postat av: Anonym

Hahah julia det händer:P man vill ju se va hon skriver för skit om mig,,, + jenny sluta skicka sms till mig som ska va till andra robin,, för du tror ja blir sur hahah;)

2009-07-02 @ 16:40:04
Postat av: jennytuvesson

men hej älskade robin norberg :D gud vad kul att du läser min blogg ! verkligen . är glad att jag ahr så mycket folk som läser :)jag vet så mycket och de jag skrev är sant. jag sa till dig flera gånger att jag ville göra slut när vi bråkade , men de blev ju inte så konstig nog. jag var itne lycklig med dig, mina närmaste vänner VISTE hur jag mådde. ursäkta men jag ahr 2 robin på mobilen och dom heter lika ;) haha lika i care om du blir sur ? bryr mig inte ens om dig lilla du :S jag har fr bättre utan dig. men åter igen . tack för att du läser min blogg :D de är min blogg och jag skriver de jag känner!tydligen så bryr du dig eftersom du skrev till mig nu , gulligt av dig hjärtat :) ha en bra dag . för de ska jag ha :)

2009-07-02 @ 16:48:36
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahah,,, konstigt att ja läser den? när det handlar om mig väldigt ofta till och från haha,

2009-07-02 @ 17:03:01
Postat av: Anonym

orka inte svara på det andra du skrev, för du försöker bara va kaxi och rolig.

2009-07-02 @ 17:05:15
Postat av: jennytuvesson

sv: jag försöker vara varken kaxig eller rolig. jag är mig själv. tro vad du vill robin. bryr mig varken om dig eller ditt liv och dina tankar. De handlar nästan aldrig om dig, bara någon gång ibland. Handlar för de mesta om en annan person. Du behöver inte svara alls. du behöver inte skriva om de är så . tänker du komma med onödiga grejer så är de lönlöst, men som sagt, mitt liv, min blogg, min värld

2009-07-02 @ 17:09:43
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Lindeey

hahaha det här är underhållande, robin du kan ju erkänna att du läser jennys blogg? för du kan ju inte veta att hon skriver skit om dig om du aldrig gått in på den? haha tycker detta är löjligt är det slut så är det, tycker att båda borde skita i varandra, och jag vill inte bråka med dig robin så äre men jag tycker det var jävligt dåligt av dig att göra de du gjorde/gör och det står jag för. harebra älskar dig jenny :) / l

2009-07-02 @ 17:34:24
URL: http://lindanonnen.blogg.se/
Postat av: Jossanholmgren

Hahaha killar asså! det är bra jenny.

Känner inte ditt ex , robin(?) men robin, visst hon överdriver men allt som hon överdriver med är ju sant också det är ju det som är så bra :) Sure jag har inte varit jenny nära på ett bra tag nu men i bjk hör man allt och jag följder jennys blogg så hehe du försöker bara få status känns det som..

Kiss i brallan o tack för mig :)

2009-07-04 @ 01:17:56
URL: http://runawaybitch.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0