med viljan i högsta hugg!

Bara man vill så klarar man saker. Bara man känner efter riktigt mycket, och söker innom sig efter den starka viljan alla har innom sig så klarar man nästan allt. Lyssna jämt till dig själv. vad är de just DU vill? vad är de du ska göra för att just DU och dina vänner i omgivningen ska må bra? Jag personligen sätter alltid mina vänner i första hand. jag vill att dom jag älskar ska kunna leva livet och må bra. För då mår jag bra. Som t.ex här hemma. jag har en hel vägg i mitt rum som är tomm. men den kommer inte vara tomm länge till. hela den väggen ska bestå va bilder på mina underbara vänner, dom jag älskar! Minnen ska upp på väggen och där ska dom stanna.<3

Lyssna aldrig på något som någon säger som den kanske hört och bla bla bla.. Man mår bara sjukt dåligt av att lyssna på saker ibland som man hör av andra, rykten.... alla dessa satans jäkla rykten... jag har lärt mig att inte lyssna. jag tar inte åt mig av något längre. vill dom snacka så vist, har dom inget annat för sig så är de ju kul att något kan roa dom..


jag är en stark tjej och jag ever mitt eget liv och älskar varje dag <33

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0