mina underbara läsare!

hej allihopa.
har vaknat nu men tyvärr vaknade jag med världens smärta i nacken. har tagit mina tabeltter men dom verkar inte hjälpa än.. satans jäkla whiplash!!  aja.. har inte en aning om vad jag ska göra idag faktist, eller jo. lite iallafall :

- börja packa till rättvik
- planera till rättvik
- prata med jullis
- träffa toni kanske ? (:
- leva livet


de är vad jag kommer på just nu. men de händer säkert mer saker, eller mindre vem vet .
jag blev otroligt paff när jag kom in på bloggen nyss, och såg att jag hade 22 kommentarer jag inte läst ;O ojojoj ! min blogg blir bara mer och mer populär, and i like it :D tack till alla underbara som läser och även kommenterar. ni är guld värda!


Nu sitter jag här i handduk och ser välldigt sexig ut, ska snart klä på mig, men orkar inte de just nu ^^


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0