Premiären

Godmorgon allihopa
Idag är det dags att gå på Harry Potter Premiären med Pappa & Lillebror. Pappa är tyvärr och jobbar först nu på morgonen för de skulle komma en lastbil som han var tvungen att lasta av m.m eftersom de är hans företag. Så lillebror och jag får ta bussen in till stan, sen möter pappa oss där :) jag hoppas verkligen att filmen kommer vara bra, men de tror jag också. Alla dom andra har ju varit bra (enligt mig iallafall)

hela tiden sitter jag och lyssnar på If i were a boy, men R.Kelly som är med och sjunger. Jag tycker nästan att den veriationen är bättre, eller vad tycker ni?




Iallafall, efter bion ska jag la antagligen åka hem. Efter de får jag se vad som händer? Sinnan och mina underbara vänner vill att jag ska komma till björklinge, så jag åker nog kanske dit :) Förresten, på lördag fyller underbaraste sinnan år! Hoppas han kommer få en kanon dag då, och de ska vi vänner se till att han får! <3


Men nu ska jag gå upp och duscha , sminka mig lite och ta på mig nå kläder, fast jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig? De kanske blir en klänning eller något , får se (:

Kommentarer
Postat av: linda

ja den är mycket bättre!

2009-07-15 @ 11:41:55
URL: http://lindanonnen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0