tappat allt

jag orkar bara inte mer just nu. vill bara krypa ner och gömma mig någonstans där ingen någonsin kommer hitta mig. och krypa fram när jag känner att jag verkligen orkar. de händer så himla mycket saker som inte borde hända. jag hatar mig själv, jag hatar mina känslor, jag hatar mitt liv och jag hatar kärleken just nu. varför kan inte bara en sak gå rätt, jag ber... bara en sak iallafall! jag bara gråter hela tiden, och ibland vet jag inte ens varför.. jag saknar T de gör jag.. men de känns ändå inte rätt. jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. exakt allt bara snurrar i huvudet och hjärtat vet inte vad de vill, inte huvudet heller :( mina tankar rullar fram och tillbaka. ena dagen vill jag en sak, nästa dag en helt annan. känslorna spelar mig ett spel hela tiden. även andra spelar spel mot mig verkar de som.. men jag vill inte vara med och spela!! :'( jag orkar bara inte mera nu...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0