trött, sjuk & grymt förvirrad

på 2 dagar har jag gått ner 2,5kg.. jag kan varken äta eller dricka nästan. magen säger ifrån på en gång. i fredags började jag spy, spydde 8 gånger under kvällen och sen dess har inget varit som de ska.. så för mig blev de ingen american carshow i Norrtälje, fick vara hemma istället.

Någr av våra grannar här på vägen är bortresta ett tag, så jag är katt och kanin vakt. först när dom frågade mig om jag kunde vara vakt så trodde jag att de var 1 kanin och 1 katt. men sen när jag kom dit visade de sig att de var 1 katt och 5 kaniner :| oj oj , så jag har och göra lite kan jag lova..



hela tiden när jag är hemma går jag bara omkring och luffar, kollar på tv, och bara drygar allmänt. går bara omkring och ser ut. känner mig som ett fån. de snurrar fullt med tankar i huvudet, som jag inte har nå svar på. och internett har ju som sagt inte funkat, men nu verkar de helt plötsligt göra de ? skumt ...

så nu ska jag fortsätta blogga som aldrig förr, hoppas att ni fortsätter läsa

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0