Vi kör en tidsfördrivare

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Du heter: Jenny
Smeknamn: Tuvan, Skåning, Ninni, Syrran
Låt som när du är ledsen sörjer till? brukar inte sörja till musik typ
Beroende av: Familj och vänner
Vem behöver du mest just nu? Ellentin, min älskade
Vad tror folk om dig? Alla har sin egen uppfattning
Stämmer det? beror ju på helt vad dom tror
Vad får du oftast komplimanger för?
Hur imponerar man på dig? De vet jag inte, brukar faktist först och främst kolla hur personen är
Brukar du skratta för dig själv? ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "hejdå<3"  från : hemlig ;)
Var bor du? gysta 329
Trivs du där? ja
Äger du några converse? nej inte vad jag kan minnas
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? Inte då, kan bli lite för lätt under fötterna någon gång bara ;)
för mobiloperatör? comviq
Är du allergisk mot något? tror de, ska forstätta kolla upp de snart
Har du haft sex idag? nej
Nästa mål i ditt liv? Gå ut skolan med dunder betyg
Hur svarar du i mobilen?  beror på vem som ringer, men oftast "hej de är jenny"
Vem ringde du senast? lillebror
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? "ja ja bla bla bla... jag kommer hem snart" från: lillebror
Antal timmar sömn inatt? runt 7 kanske
Sov du ensam? Japp
Brukar du komma i tid? oftast
När mår du bra? när jag är med mina tjejer
När blev du fotad senast? idag
Hur känner du dig nu? hungrig för omväxlings skull :S
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och vitt
Vad saknar du? skolan
Hade du en bra kväll igår? kan jag inte påstå, men tack vare min badanka klarade jag den :)<3
Favoritdryck på morgonen? kaffe kaffe kaffe!!
Rakar du benen? Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig? helt olika
Är du blyg? Ibland
Vill du hellre ha mail än brev? nje, beror på. men älskar att öppna brev xD
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jodå
Har du spytt offentligt? japp, haha här skäms man inte!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? leva dagen som om den vore min sista
Är du nöjd med ditt liv? jodå
Är du bortskämd? de kan jag inte påstå!
Vad gör du i morgon? ehm, jag vet inte. farmor och farfar fyller år <33
Vad är det värsta du vet? falskhet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på vad jag gör, men i snitt kanske .. 50kr?
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte
Vad längtar du till? just nu, körkort
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Silver Schampoo
Vad är det finaste du fått? allt är exakt lika bra, tanken som räknas
En speciell dag du minns? jag och mitt minne....
Hur gammal är du? 17
Tycker du om någon just nu? många många
samlar på? inget
gröna  eller röda äppeln? gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? brukar inte ringa någon
Gillar du golf? nej
Vilken tid gick du upp idag? runt halv 8 -.-
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du strumpor på dig nu? mmh
Är det okej att gråta? Självklart
När grät du senast? igår kväll
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta vara på dom noga
glasögon eller linser? Glasögon (jag borde använda mina oftare!)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Beror på vad jag ska göra
Har du piercing? i öronen, naveln, näsan
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Är du bra på att laga mat? Jodå
Är du flygrädd? jag kan flyga, jag är inte rädd
Hur vig är du? haha som ett kassaskåp mina damer och herrar!
Är du musikalisk? ja
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
vilken är din favoritglass? Tofuline choklad!
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Tycker du om sushi? BLÄ!
Vad äter du helst när du ser på film? de jag är sugen på
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Har du tandläkarskräck? absolut inte, men jag går hellst inte dit
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls människa
Vilken ögonfärg har du? blå/grön/grå , dom skiftar helt enkelt
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Biter du på naglarna? Nej, jag river av dom när jag inte mår bra -.-
Röker du? kan jag inte påstå
Senaste låt du hörde? Simple Plan - Time to say goodbye

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0