you spin me round

Nu har jag duschat och ska fixat mig i ordning och ska snart åka till björklinge för att
umgås med sikkan, kotten, sinnan och lite annat smått och gott folk
blev inget att träffa julia, för hon ska göra lite barn :) haha nejdå om de ändrade sig
och de var jag som pushade henne med de, för hennes egen skull. hör  av mig senare
när jag kommer hem igen med bilder och info om vad som har hänt.


Outfit for this night:
Jeans - Veromoda
Linne - gina tricot
Rutig tröja - Stadium/lillebrors


Kommentarer
Postat av: Tisse

Va snällt, nu har jag addat dig :)

2009-07-13 @ 21:54:31
Postat av: Julia

Hahaha

2009-07-13 @ 23:28:41
Postat av: jennytuvesson

sv julia : haha ;)

2009-07-13 @ 23:36:07
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0