00.36

nu är klockan 00.36 och jag borde nog gå och lägga mig. önskar verkligen att sötnosen var här och sov med mig, saknar min sötnos så himla mycket :( skulle ge vad som hellst för att få ha min sötnos här. längtar verkligen tills vi kommer ses igen. jag är inte ett dugg trött , men måste typ somna, kommer säkert somna i soffan igen -.- har gjort de på sista tiden för att de känns så ensamt i sängen , den är för stor :( soffan är lite mindre så de känns inte lika ensamt då.. imorgon har vi typ frilufsdag i skolan, och jag vet inte vad jag ska hitta på. tror inte någon av oss tjejer vet de, ingen har typ anmält sig till något, haha. så får se hur de blir. jag skriver mer imorgon när jag kommer hem.

nu har klockan hunnit bli 00.41. haha

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; nja, jag anstränger mig inte ett dugg i skolan. mitt mvg gjorde jag två saker på så hade jag ett mvg. men om man verkligen satsar på höga betyg och anstränger sig så kommer de även ge bra betyg.

2009-06-08 @ 03:02:31
URL: http://baramalinn.blogg.se/
Postat av: Annika

Lillasyster min, gör en snygg header till min blogg. behöver förnyelse.. somrigt ska de va =)

2009-06-08 @ 16:59:34
URL: http://tuvisen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0