<3

Av 6,783,421,727 miljoner människor
Måste det finnas fler än en som får
Det kittlas i magen och som kan få
Mig att le av bara små löjliga ord
Som kanske inte betyder något alls

Av 6,783,421,727 läppar så måste
Det finnas fler än dina som smakar
Sådär perfekt att man aldrig vill
Slita sig från ens när man står ute
I ösregn och kan inte sluta skaka

Av 6,783,421,727 hjärtan så borde
Det finnas fler som dunkar som
Bäst mot mitt öra och det måste
Väl finnas något hjärta som vill
Dunka bara för min existens


Men sanningen är den att av
Sexmiljardersjuhundraåttiotre miljoner
fyrahundratjugoetttusensjuhundratjugosju
Människor så är det bara dina armar jag
Vill ha runt mig när jag somnar ikväll




hittade den på jennifer´s bdb.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0