äkcligt patetiskt

De som jag blir så jävla irreterad på jämt de är när folks flickvänner eller pojkvänner skickar ett sms till den man skriver med att man ska " låta den personen göra för att den är dens bara " men herregud , människan har la en egen vilja? hur skulle livet se ut om de alla var sådär ? tänk om jag skulle säga " nej men ingen får ha kontakt med mig familj, för de är bara min familj " eller om jag skulle vara med en kille som har jätte mycket kompisar och börjar förbjuda honom att träffa den och den.... de är klart att man kan säga vad man tycker till den man är tillsammans med , men man ska ju inte börja skriva från dens mobil till dom de gäller :S jag tycker de är helt fel, och faktist fegt! sen finns de ju vissa idioter som aldrig säger sanningen för den man är tillsammans med utan juger för den så att den inte ska bli arg.

kan ge ett verkligt exempel. Jag har haft en kill kompis , och han har jämt skickat sms till mig förr och skriver att JAG är söt och sånt och att han gärna ville träffa mig. oftast var de han som började skicka sms till mig och inte jag till honom. sen helt plötsligt en dag så skickar jag sms till honom och då börjar hans tjej skriva , och hon säger att han inte vill ha med mig att göra att han och jag inte pratat på jätte länge m.m , och de komiska är att han satt och ljög för henne . för någon dag innan hade HAN skickat sms till mig och sagt att jag var jätte söt och ville träffa mig.

Jag satt bara och skrattade den gången och jag skrattar än idag. Är de särskilt moget av honom att ljuga för sin flickvän? vad är de för ett förhållande lixom :S man måste ju vara ärlig mot den man älskar , annars funkar de ju inte. jag tycker de är sjukt och äckligt patetiskt. om jag själv var med om de skulle jag varit klart ärlig . och om de var mig den personen hade ljugit för hade jag blivit riktigt sårad.

jag tycker synd om den killen som ljög för sin flickvän. Att han är så osäker på deras förhållande att han måste ljuga för henne, sorgligt !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0