all i need is you

godmorgon ! de var lite jobbigt att kliva upp ur sängen idag, hade inte så stor lust med det alls faktist, är ju inte direkt pigg om man säger så. Gårdagen var hur kul som hellst. Tegan och calle kom och hämtade mig och vi for in till BRL på db-tävling och så, mycket colla grejer där faktist, nu längtar man bara tills man själv får körkort och skaffar bil. och jag ska ha värre än tegan, haha. Runt 6 tiden började det regna ganska mycket, så vi for hemmåt mot björklinge. När vi kom dit åkte vi direkt och hämtade upp jenny hillman, sen var de piss paus vid skolan . då kom krisse , eve , roger , stefan och samme. Så vi var kvar nere vid skolan ett tag och dom spelade fotboll typ medans jag och jenny röjde i tegans bil och var ganska busiga. sen började klockan närma sig 7 och vi åkte hem till krisse. där satt och och snacka , spela biljard och sånt tills matchen började vid 8.efter matchen så for vi ut , och då hade simon , viola och amanda också kommit. Men vi for ut mot affärn och där började dom spela fotboll igen och vi andra snackade och hade det mycket trevligt. Party nivån var på högsta för mig och jenny och musiken dunkade på. orkar inte berätta exakt hela kvällen i detalj , minns inte allt heller. haha men iallafall så senare kom philip , joel , tommy och vevve och massa andra och vi drog in och käkade på max. mycket trevligt !! efter de drog vi "raggar rundan" i stan några gånger innan vi åkte tillbaka till björklinge. haha och gud vad rädda vi i bilen blev när tegan körde på en grävling xD och jag tror jag blev ganska förtvivlad? haha men så kan de vara . kommer fortfarande ihåg vad tegan sa och gud vad arg jag blev ;) haha . jag ska ge igen . Sen var vi tillbaka vid affärn där dom började spela fotboll igen och vi andra snackade, dunkade musik och hade skoj. vid 2 tiden kände jag att de var dags att åka hem och sova lite. tack för en mycket rolig och lyckad kväll allihopa!



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0