BETYG

Kom på att jag måste skryta lite över mina betyg jag fick idag som jag är otroligt nöjd över! :

Datorkunskap - G
Engelska A - VG
Hantverksteknik A - VG
Religonskunskap A - G
Svenska A - VG

Och betygen ska höjas till 100% ! ska vekrligen satsa på skolan den här gången. När jag gick i björkvallsskolan hade jag tappat lusten helt för allt. var hur tråkigt som hellst i skolan och ville inte ens lägga ner energi på skolämnena. Men nu i gymnasiet känner jag att jag vill gå ut med mycket höga betyg. jag vill kunna kalla mig en florist, och de ska jag göra. jag ska gå ut skolan med topp betyg, jag ska verkligen kämpa! jag kommer klara dehär. jag är bra!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0