borta bra men hemma bäst

nu kom jag hemm nyss från en ganska trevligt kväll. Mamma jag pappa och fredrik grillade korv först och hade jätte trevligt, sedan utmanade jag lillebror på kubb, men de slutade med att pappa fick hoppa in och hjälpa mig efter att jag förlorat stort 2 gånger på raken! senare spelade alla vi kort, skitgubba. och då vann jag faktist 2 gånger ! :D hehe skit stolt, brukar aldrig vinna i nått. men vad är de man brukar säga , otur i spel, tur i kärlek?  iallafall så senare kom adde hit, och vi åkte vidare till björklinge där vi var med : sikkan toni sinnan sigge och jonas nere vid badet. Vi spelade volleyboll som gick åt helvete xD haha , iallafall för mig. sen badade jonas sinnan och toni, och medans dom gjorde de åkte jag sikkan och adde moppe.

Senare på kvällen träffade jag julia (fortfarande vid badet) vi satt och pratade resten av kvällen. och de blev kanske... 2-3 timmar? mycket trevligt var de, kan ju kännas skönt att prata ut ibland, och de behövde hon. och även fast vi inte har pratat med varandra på jätte jätte jätte länge så är de klart att jag lyssnar. vi har trotts allt varit vänner i 11 år. de var iallafall kul att prata med henne och de kommer vi nog fortsätta med :)

Ringde även linda gumman ikväll, så himla skönt att prata med henne! saknar henne sjukt mycket. måste verkligen försöka ta mig till karlholm snart. ska nog dit den 4 juli är de bestämt :) <3

Nu tänkte jag gå och ta någon frukt att äta och sedan krypa ner i sängen och kolla på film och skicka lite sms :)
hoppas allas dag har varit underbar!<3

och juste: är de något ni saknar i min blogg?


de var allt för mig för idag. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Aha okej vad mysigt! :)

2009-06-28 @ 01:45:40
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0