den stora staden

hejsan allihopa. har varit i stan med mamma hela förmiddagen och hjälpt henne att handla. Vi skulle köpa in presenter till freddans lärare från klassen, och vi var på lite olika ställen, bl.a Grandgården , Plantagen , landqvist m.m senare åkte vi och hämtade ut 5 tårtor som dom hade beställt som de bjuds på imorgon i deras klassrum. Vi har även varit till willys och handlat lite och då träffade man på kära stora syster . Även jag har köpt fotoramar idag som jag ska ha upp på väggen i nya delen av rummet, ellentin ska ta fina kort som jag ska rama in och sen upp på väggen , de kommer bli kanon!



fick även rosor och en ljusstake av mamma och pappa för att jag gått ut ettan, med bra betyg även som dom är mycket stolta över, även jag !




Kommentarer
Postat av: Caroline

jag längtar tills lill*n kommer ut så jag kan kasta upp tavlor överallt :p

2009-06-11 @ 15:24:12
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0