du är efterlängtad!

äntligen har den underbara solen kommit fram, och gud vad efterlängtad du är. Idga blir det till att åka till den stora staden med jenny och sola lite och shoppa . kommer bli super kul! har även varit ute och gott lite imorse. de blev ingen springning, måste ta de lite lugnt med tanke på att jag är förkyld.

Så nu sitter jag här i handduk omlindad som en liten arab som pappa brukar kalla mig, och inte har en aning om vad jag ska ha på mig.

Härligt med sommarlov allihopa! de är så skönt att vara ledig, vakna när man vill på morgonen och känna att man verkligen inte behöver stressa. man tappar räkningen på vilken dag de är, bara lever livet och njuter av allt de goda. men jag saknar faktist skolan också, för jag älskar verkligen min linje, florist. saknar tjejerna och jag saknar maria! kommer faktist bli härligt att komma tillbaka till skolan sen, och då har vi nya små blivande florister att ta hand om :) härligt härligt , undrar vad de är för folk . de kommer jag få gå och fundera på hela sommaren.

Nu ska jag klä på mig och fixa allt inför att bege mig av. jag har mobilen med mig och kameran! så förbered er på massa skojiga bilder ocj kanske videor.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0