eftersom jag inte har något bättre för mig..

Nu:
Hur gammal är du? - 17
Vilken klass går du i? - går ut 1an, florist linjen om några dagar
Vad har du för hårfärg? - brunt med blonda slingor
Hur lång är du? - 167 kanske
Har du någon pojk/flickvän? - nix
Vad brukar du göra på fritiden? - umgås, festar & tare lugnt
Vilka umgås du med? - många.. linda,ellentin,roger.tegan,söder,jenny och många fler
Hur ser du ut? - snyggast? yes ;)

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - precis fyllt 16
Vilken klass gick du i? -  9:an
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 165cm kanske?
Hade du någon pojkvän? - japp
Vad brukade du göra på fritiden? - umgicks, festade osv
Vilka umgicks du med? - umgicks med sikkan,carro,kotten m.m
Hur såg du ut? - brunett, söt, brun
Var allt bättre då? - ungefär som nu kanske
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland vill jag faktist de, saknar vissa saker
Har du förändrats? - ja mycket!

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - ja
Jag har sett en fallande stjärna - ja
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - ja
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - ja
Har sparkat en kille mellan benen - nej faktist inte
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej, men vill!
Har lekt sanning eller konsekvens - självklart! vem har inte de ?
Druckit en hel liter mjölk på en timme - må ha hänt 
Jag har medverkat i en teater - japp
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - ja de har jag
Du har fångat en snöflinga med tungan - ja
Jag har suttit på ett tak på natten - japp
Jag har aprillat någon - ja. men oftast är de jag som blir lurad
Jag har åkt taxi - men ja
Jag har ätit sushi - faktiskt,usch sägre jag bara!

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - you guess
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - mmh.....
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - hihi ja..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - japp
Jag har en hemlighet som ingen vet - oja
Jag har fuskat i ett spel - men ja! haha
Jag har struntat i ett prov - yes..


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - oja!
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - neje
Jag kan inte svälja piller - jodå
Jag har tagit mediciner mot depression - mmh
Jag har anorexi och/eller bulimi - nix
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - japp.
Jag har vaknat gråtande - japp
jag har somnat gråtande - japp

Vad:
Drack du senast? vatten
Köpte du senast? kläder
Gjorde du igår? - var med adde,tegan,söder m.m
Ska du göra imorgon? - gå på kusinernas student
Vill du göra just nu? - sova med sällskap
Åt du senast? - frukt
Är närmast dig som är rosa? - trosorna

Vem:
Skrev du senast till på msn? - sötnosen
Kramade du senast? - mamma
Sov du hos senast? - minns inte
Kan du lita på till 100%? - ellentin, mamma
Är den finaste personen som finns? - vet ej
Vill du vara med just nu? - sötnosen
Ringde dig senast? - pappa
Skickade ett sms till dig senast? - sötnos
Skickade du ett sms till senast? - sötnos

Har du..
Kysst någon? - haha ja
Sovit brevid någon av samma kön? - självklart!
Sovit brevid någon av motsatt kön? - oja
Slagit ner någon? - räknas lillebror?
Ljugit för en bra vän? - ja, vitlögn
Svikit någon? - de tror jag
Fuskat på prov/läxförhör? - haha, om jag har?
Blivit kallad Bögjävel? - haha de tror jag nog
Kallat någon Bögjävel? - haha ja
Druckit alkohol? - oh yes!

Kommentarer
Postat av: floos-ung mamma

kul med info

2009-06-04 @ 19:09:47
URL: http://floosan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0