Godmorgon

Då var det morgon igen, har inte sovit så himla bra i natt men de var tur att * gjorde mig sällskap en del av natten :) de tackar jag för, hoppas de går bra för dig idag också ( ägnar tankar till dig idag ) har inte sovit så mycket , har varit en väldigt orolig sömn med mycket pain hela tiden. Nu när jag vaknade så kände jag " faaaan va ont de gör!!!" så de var inte direkt kul, de första man gör är att hinkar i sig alvedon.. och nu kan jag inte ens klä av mig själv eller klä på mig själv. Fick hjälp upp ur sängen också, kroppen har verkligen sagt i från nu . Så snart ska jag plåstra om benet på nytt igen och äta lite frukost . Mammsen min har åkt in till stan för att handla , så får la se om hon kommer hem med något mumsigt sen :)

Jag som verkligen är taggad på att ut och springa nu varje dag, och så bli de såhär . Otur ! får hoppas på att knät och kroppen läker snart och blir bra :/ för jag vill verkligen träna träna träna !

Nu ska jag hoppa ut med kryckorna i köket och försöka göra en mysig och smaskig frukost !

Kommentarer
Postat av: Pauline

skönt!

2009-06-03 @ 11:10:58
URL: http://paulinestenseth.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0