har tappat allt

nu har jag duschat och borstat tänderna, så nu tänker jag lägga mig i sängen och kolla på film och försöka sova.

jag har verkligen tappat orken nu.. jag orkar inget mer, kroppen säger ifrån, huvudet säger ifrån, hjärtat säger ifrån . de finns ingen styrka kvar. jag ahr kämpat och kämpat och kämpat så mycket jag har kunnat. jag lyckades bygga upp mitt självöftroende så himla bra, jag var verkligen stark, helt oslagbar! men jag var tydligen inte så himla oslagbar som jag trodde, jag har tappat allt nu. jag orkar ingenting mer. jag är totalt värdelös och inte ett dugg jävla bra. kroppen säger ifrån, jag säger ifrån.. varje gång de händer något så blir jag sårad. utsidan kanske ler men på insidan är jag helt förstörd, jag är helt sönderkrossad. själen bara gråter hela hela tiden. varje kväll när jag går och lägger mig så kommer tårarna i mängder och jag kan inte få stopp på dom. jag vill inte ha de såhär mer..


jag finns på mobilen, godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härlig blogg tjtjen !:)

ha en bra sommar =D

2009-06-16 @ 23:34:27
URL: http://landiis.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0